2012. április 27., péntek

Week in the life - csütörtök

Átlagos csütörtökünk volt, bevásárlós, pihenős. Annyiban viszont mégis más volt, hogy tegnap "előfordulóztunk", ami annyit tesz, hogy kikuncsorogtam magamnak egy fagyit :) Ma 40 hónapja, hogy együtt vagyunk! Én Balaton szeletet adtam. Ez most nagyon menő nálunk, mert eddig négy alkalomból háromszor nyert. Képes voltam étcsokisat vásárolni - amit nem szeret (annyira) - csak azért, hogy hátha nyer vele... És...
Mutatom a nap képeit:

Készül a reggelim.



Én közben vacilálok, mit vegyek fel...Ez akár több percig is eltart...



Lesifotó a fogmosásról



És indulás... Minden reggel, amikor kilépünk az ajtón ez a kép fogad minket: a szomszéd bácsi épp a parkban sétálgat (megtaláljátok?), és integet nekünk... Vagy épp cukorral vár, igazán aranyos!




Újonnan vásárolt epres testpermet, azt hittem, kifújom egy nap alatt, annyira finom az illata!



Ezzel a busszal érkeztem haza.





Átadtam a csokit és...



... nyert!!!



Joghurtos erdei gyümölcs és sajtkrém fagyi.




Tesco



Este véletlenszerűen kiválasztok jópár oldalt Ali blogján és végignézegetem a képeket, annyira érdekes!



Este Rongyi szokatlanul eltűnt... Itt leltem rá...





Köszönöm, hogy itt jártál ma is!

2 megjegyzés:

  1. Hihi, de jó Rongyiról az a kép! Én még életemben nem nyertem csokin. Pont a múltkor gondolkoztam azon, hogy én veszem meg minden 4.-et?? Én is nagyon szeretem Ali blogján a linkeket olvasgatni. Jó volt látni a napod! Jövök holnap is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt olvasni ma is! Kár, hogy lassan vége a hétnek! Igazán aranyos a szomszéd bácsika! Szegény párod, de legalább nyert! :D Remélem, örült neki! :)
    Ali blogját ma én is bújtam, így nagyon sok helyre eljutottam. Eddig nem volt időm bogarászgatni a blogok között, de most bepótoltam mindent! :)))

    VálaszTörlés