2012. április 20., péntek

Week in the life - először



Épp a napokban kerestem pinterest-en inspirációkat a Week in the life projekttel kapcsolatban, és arra gondoltam, bár megörökítettem volna ezt az elmúlt hetet, ugyanis most mindent másképp csináltam... Másfél hét táppénz nem volt egy nagy móka, de legalább rendet raktam a scrappes cuccaim között és jutott időm másra is.
Arra gondoltam, mivel holnap és holnap után is itthon vagyok (ugye holnap munkanap!), így nálam már holnap kezdődik a Week in the life.

Ennek megfelelően lementem ma a papírboltba, hogy beszerezzem az album alapját. Sajnos két papírboltban is jártam, mire találtam egy elfogadható iratgyűjtőt. A5-ös és A4-es méretben piros és fehér színben voltak, én ez utóbbit választottam és A4-es méretben.
Végülis így nem kell majd méretre vágnom a tasakokat.
Nagyon tetszett Anett tavalyi albuma, így részben lifteltem.



Hát, hajrá csajok! Vágjunk bele minél többen!

2 megjegyzés:

  1. De nagyon szép lett Viki! És milyen ügyes vagy, hogy már készen is van! Nem hiszed el, én is most gondoltam rá, hogy nekiugrok az előlap elkészítésének. Hosszú még az éjszaka, és végre-végre scrappelhetek!!

    Sok sikert a projekthez, és jövök majd fotókat nézegetni :) puszi

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, de nagyon jó lett! Én is fehér alapra akarom készíteni! Sőt, már el is kezdtem, de a fiúk miatt félbeszakadt - felébredtek. VAlami hasonló elrendezést álmodtam meg, mint te. :)))) Nagyon egy rugóra jár az agyunk! :D

    VálaszTörlés