2010. május 20., csütörtök

Sikerült!

Befejeztem az albumot! Este 6-kor ültem neki, mert addig ismét prezentációt csináltam és elmentünk a párommal enni. Kaptam tőle egy gyönyörű rózsát is, csak úgy! ( mert rossz fát tett a tűzre, de tudja, hogyan kell megpuhítani :))
Mutatom, mit sikerült összehoznom. Viszont, sajnos, mikor fotózásra került a sor, akkor vettem csak észre, hogy a sorszám lemaradt! Ugye, Atyus, elfogadod? Ígérem, pótolom :)
Szóval ez a 4. dolog: kreativitás.



Huh, meg kell mondjam, hogy nem gondoltam volna, hogy sikerül. Reméltem, de nem gondoltam! Remélem, nem tűnik nagyképűségnek, ha azt írom, hogy büszke vagyok rá, hogy befejeztem! Köszönöm Atyus ezt a kihívást, élveztem nagyon. Szerintem egy kicsit mindenki közelebb került a másikhoz, aki részt vett a kihíváson. Szóval, ahogy írni szoktam: Respect!

4 megjegyzés:

  1. Viki, igazán nagyon büszke lehetsz magadra, és az albumodra. CSODASZÉP! Nagyon jól áll neked ez a papírkészlet, igazán tudsz vele bánni, és csak irigyellek ezért a fantasztikus "egymásra halmozásért" nekem ez valahogy sosem megy...
    A madárkád ott középen tüneményes és a masni is az átbökött tűvel, szuper ötlet! Gyönyörű. Az egyik kedvencem :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Anetthez. Gratula, és szuper lett ez az album. Én is úgy látom, a végére nagyon belejöttél, és szebbnél szebbek lettek az oldalak. Igazi kincs! :)

    VálaszTörlés
  3. Büszke is lehetsz, nagyon tetszetős lett az albumkád!

    VálaszTörlés
  4. Viki! Nagyon csodálatos amiket mostanában készítesz! Csak ámulok, és nagyon-nagyon gyönyörű!!!!

    VálaszTörlés