2012. április 30., hétfő

Week in the life - 7. nap vasárnap

A hét utolsó napja, amivel zárom a 2012- es WITL projektet. De nem szomorkodom, hiszen a legizgalmasabb része még hátravan, az album összeállítása! Nem is szeretném sokáig húzni, jövőhéten előhívatom (vagy kinyomtatom?) a fotókat, és nekiugrok.

Köszönöm, hogy egész héten velem tartottatok, figyelemmel kísértetek!
Sokat jelent számomra, és nagyon jó volt titeket is nyomon követni!
Mutatom a vasárnap képeit:

Idulhatna jobban a reggel?



A hét elején még nem gondoltam volna, hogy tombolni kezd a nyár: a rövidujjú, halásznadrág, napszemüveg alap elemek voltak a nap túléléséhez!



Az egyik kedvenc fülimet aggattam magamra, amit még Pesten vásároltam. Szeretem az ilyen bohókás fülbevalókat!



Indulás anyukámékhoz vasárnapi ebédre!




Pármai csirkemell! Mennyei!



Ünnep a levegőben...Kikerültek a zászlók...Sehol egy felhő az égen!



Ahogy hazaértünk, a párom bejelentette, hogy ő még elszalad valahova. Felettébb gyanús volt! Aztán beállított ezzel! Májuskosár helyett kaptam. Van olyan kiváltságos, aki még ilyenkor is kap kosarat? Mindenesetre nagyon örültem ennek! Lehet, hogy egy kicsit ki is harcoltam! :D



A nagy melegben jólesett egy kis frissitő nyalánkság: citromtortás Milli Mia, tényleg fincsi!



Rongyit is átsimogattuk, hát ezt aztán igazán jól viseli! Csak rá kell nézni a kis pofájára! Szép selymes lett a szőre. Kár viszont, hogy nem fotóztam le, mennyi jött le róla...Egy jó marékkal!





Készül a puding a muffinhoz. Mondhatom, hogy ez hétvégi rituálé. :)



És már sülnek is... Ez az utolsó képem róluk, pillanatok alatt eltűntek!



Este előkészítettem a scrap ládámat, de ennek most csak Rongyi látta hasznát... Én már nem fogtam hozzá semmihez!



Köszönöm, hogy ma is velem tartottál! Jövőre ismét belevágok! Hamarosan hozom a kész albumot! Kellemes pihenést Nektek!

U.i: A tortával kapcsolatban vicces, mert előbb volt meg a forma, mint az ízvilág! :) Végül úgy döntöttünk, hogy lesz egy citrom (20 szeletes) és egy gesztenye (10 szeletes). Hát, a citromra nagyon kerekedett a szemük, úgyhogy lehet jól beleválasztottunk! Mindegy, még lehet változtatni addig! Ha kóstoltatok finomat, várom a javaslatokat! :)

6 megjegyzés:

  1. Na, összefutott a nyál a számban! :) Nagyon jól néz ki Rongyi a simi után! Igazán gyönyörű lett tőle! Csak úgy ragyog!
    Tortára tipp: csoki - csokitorta párti vagyok :) De ilyet tényleg nem szoktak! A másik az oroszkrém, de azt nem lehet. És kész kifújt, mert ezek a kedvenceim.

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg a pólód tetszik nagyon. Újabban meg vagyok őrülve a biciklikért és Párizsért. :)
    Rongyi imádnivaló és gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. De jó volt követni a hetedet! :)

    Nekem meg a fülbevalód tetszett nagyon, én is imádom az ilyen holmikat. De szép csokrot kaptál, ezt a szokást nem is ismertem...
    Nagyon szép Rongyi és imádom, ahogy lecsap a cuccaidra!
    Várom az albumodat nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó volt picit közelebbről is megismerni Viki! :)

    VálaszTörlés
  5. You have wonderful photos and your cat is beautiful :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Viki! Nézz vissza a blogomra, van ott neked valami :)És írd meg a címed, légyszi! Az oldalsávban találod az e-mail címemet. Üdv: Rika

    VálaszTörlés