2012. április 28., szombat

Week in the life - péntek

A tegnapi nappal együtt 146 képet lőttem ma. Persze ezeket zömében válogatni kell még, ugyanis semmit nem töröltem. Kezdek belejönni így a végére, már olyan helyeken is előkapom a gépet, ahol eddig eszem ágában sem volt. Kicsit se néztek furán pl. a Lidl-ben, miközben a szalagra pakolt cuccokat fotózom, ááá...
Kár, hogy hamarosan vége!
Mutatom a napomat:

A reggelek 80 %- ban két szelet graham kenyérrel és kávéval indulnak, ma reggel sem volt ez másként.




Vajas - lekváros variációban.



Az emlegetett "hónapforduló" :)



Ebéd utáni "nasi".



Viszlát tornaterem! Remélem, szerdán ugyanilyen rendben talállak!




Hazafelé betértem anyáékhoz egy kis frissítőre, lógott a nyelvem a melegben!Látjátok a kislányon a szalmakalapot? Hát, igaza volt...




Hazaérve párocskám szorgoskodott, így nézett ki az előszobánk.




De utána jött a pihenés mindkettőnknek...
Nekem először így (ez most a második hobbim :) )...



Robinak így... Szintén hobbi!




Vacsi. Egy héten egyszer tökéletesen megfelel a sültkrumpli + sajttaltöltött (nyammi)



Jókat kacagtunk Bagi-Nacsán.





Rongyit láthatóan nem zavarta a hahotázás...



Köszönöm, hogy benéztél!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon vidám bejegyzésed lett! Hááát, elképzeltem a Lidl-s sztorit! Képzelem, hogy néztek a vásárlók! :D
    Képzeld, mi most voltunk vacsizni, és kb ugyanez a szitu is lejátszódott, bár a kaját már nem engedte a párom fényképezni. :))))

    VálaszTörlés
  2. The kitty is precious. Love the photos

    VálaszTörlés
  3. Húúú, mennyi fotót néztem én is, mire rátaláltam a megfelelő cipőre, ruhára, stb-stb... de igazán élvezetesek azok a pillanatok, szóval minden percét élvezd ki :))

    A Lidl-s storyt elképzeltem...és jót nevettem. Jó kis napotok volt!
    A cicádat imádom :)

    VálaszTörlés