2011. szeptember 18., vasárnap

Heidi Swapp féle mini - egyben!

Végre elkészült a Heidi Swapp féle mini albumom!

Az utolsó két oldalpár:



Mikor már teljesen letisztult, hogy idézetekkel fogom feltölteni az albumot, sorban gyártottam a cetliket és a tageket és olyan megoldásokban gondolkodtam, ahol a forrást mutatósan fel lehet tüntetni:



Nagyon megszerettem ezt a minit, és még mindig közel állnak hozzám ezek a simogatni való romantikus papírok!
Felhasználtam még:
Virágok: Prima
Egyéb: Viva gyöngytoll (krém), Opitec lyukasztó

Egyben megnézhető itt:



Köszönöm, hogy itt jártál! További szép napot!

3 megjegyzés:

  1. Ó de szép lett Viki! Nagyon tetszik! Azt hiszem én is ebből a papírból fogom megcsinálni az én kis albumomat :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű!!! Rendkívül kidolgozott és ötletes!

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen meseszép, ötletes, és elragadó lett Viki!

    VálaszTörlés