2010. április 4., vasárnap

Boldog nyuszit! :)

Sziasztok!
Remélem, kellemesen telik a húsvétotok! Épp a szakdolgozatomat írom, de holnap már Lillafüredre megyünk kirándulni, ha az idő is engedi. Már csak másfél hét és vége ennek a szakdoli-tortúrának! El se hiszem! Na, de addig szorítsatok ám nekem!
Alig várom, hogy újra alkossak! Találtam pár Bo Bunny papírt Miskolcon, úgyhogy lecsaptam rájuk és azóta minden nap megsimogatom őket... Kaptam egy húsvéti csomagot Angelától,
a RAK Club keretében, amit holnap meg is mutatok majd. Én is postáztam már, s Atyus ötletét használtam a képeslapnál.
Szép napot kívánok nektek, kellemes húsvétot!

1 megjegyzés:

  1. Neked is kellemes húsvétot!
    Jó pihit Lillafüreden, és kitartás a szakdolival! Már fél lábbal/kézzel is kibírod! :)
    A lapra nagyon kíváncsi vagyok! Mutizd meg! :D

    VálaszTörlés