2011. február 20., vasárnap

Februári oldal - Bo Bunny vázlat alapján

Legtöbbször Bo Bunny-s papírokkal szoktam dolgozni, de ezúttal csak a vázlatom lett az.
A februári első oldal egy kávézós, sütizős délutánt örökít meg, melyet az egyik kedvenc "beülős" helyünkön töltöttünk. S mivel mostanában rákaptam, hogy helyeket fotózzak, gondoltam a Castello is megérdemli, hogy szerepeljen az oldalon. :)
Ennek a vázlatnak az alapján dolgoztam.



A februári feladatok voltak:
Tél végi, kora tavaszi színt válasszunk, (pl. barack, vagy halvány rózsaszín).
Legyen fehér virág a képen, ami a hóvirágot jelképezi és a tél utolsó akkordjaként egy kis csipke is kerüljön az oldalra.

Az oldalam:



Felhasználtam:

Papírok: Basic Grey papírok ( White Vocab, Kraft Dialect ,Manila Docket, Manila Tablet)
Egyéb: Tim Holtz bélyegzőpárna (Walnut Stain), Kacskaringók bélyegző, Viva Dekor gyöngytoll, lepkés lyukasztó (Opitec), Veka freebie-je, Tim Holtz kommentkártya, Yabo címke, tortapapír, csipke, sk. papírrózsák.

A halvány barna számomra a tél végét jelképezi, és ehhez csempésztem egy leheletnyi rózsaszínt, hogy a komorságot megtörje.

Köszönöm, hogy benéztél!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos oldal lett. És mennyire megy a színvilág a kávéhoz... :) Ez szándékos? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó!!! Eszméletlen ahogy eltaláltad a színeket, a hangulatot mindent!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz lett! Telitalálat volt a fekete-fehér fotó ehhez a papírhoz!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékra nálam. Majd írd meg nekem a címedet légyszi.
    zs-art@freemail.hu
    Puszi.

    VálaszTörlés
  5. Gorgeous layout, love all the subtle colours :)

    VálaszTörlés