2011. február 26., szombat

P.I.F. Nálam is :)

Nagyon szeretek ajándékozni, és természetesen ajándékot kapni is, teljes izgalomba tud hozni mind a kettő :) Ezért is örültem, amikor Zsófinál megláttam a játékot. Zsófi beleteszi szívét - lelkét az alkotásaiba, és ez nekem nagyon szimpatikus. Előre örülök, hogy tőle kaphatok valamit!
Szeretnélek én is játékra hívni titeket, ha szeretnétek egy általam készített ajándékot!


Mindössze ezeket a szabályokat kell betartanod:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.
3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. (Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)

Szeretettel várom a jelentkezőket!
Szép hétvégét!

3 megjegyzés: