2011. április 17., vasárnap

BG - Max & Whiskers

Ismeritek a Basic Grey- nek a Max & Whiskers kollekcióját?
Szerintem imádnivaló! ♥ Azt hiszem, könnyen kitalálható, mire fogom felhasználni a papírokat!



Marci mindig, mindenhol ott akar lenni, múltkor például alkotás közben tapicskolt végig a papírjaimon, elkobozta a kupakomat és azzal játszott. Itt épp egy vetődése látható:



A csibészkedései lassan megérdemelnek egy minialbumot, így a BG kollekció pont kapóra jön :)
Köszönöm, hogy itt jártál!

4 megjegyzés:

  1. Én ismerem és imádom is. Már készítés alatt áll a kutyás albumom ebből a készletből. Egyszerűen zseniálisak a papírok!! Szuper lenne belőle egy macskás album is :D

    VálaszTörlés
  2. Persze hogy kitaláltam!:))) De szupi album lesz!

    VálaszTörlés
  3. Meg is érdemli az albumot a kis huncut :D Én a kutyással szemeztem, de majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  4. Sok sikert hozzá! Kíváncsian várom!!!! :)

    VálaszTörlés