2010. január 27., szerda

Ajándék (Gombás lap)

Páromnak készítettem képeslapot. Van egy olyan tulajdonságom, hogy "nem bírom" magamnál tartani az elkészült dolgaimat, ezért szeretek ajándékba másoknak készíteni. Így célt nyer az alkotás, már ha nem épp maga az alkotás folyamata a cél.
A mostani lap is játékosra sikerült, tényleg olyan mesésre. A belső lapon található tündéreket én festettem a Tündérek és tündérholmik nagy könyvéből: az ajánlott korosztály erősen megkérdőjelezhető :)), de annyi JÓ ötlet van benne, hogy lányos anyáknak kifejezetten ajánlom,
vagy gyermekeknek készült lapokhoz.
Mivel festettem is, benevezek Izzie és Timcsoca 4. kihívására is.
Ma hónapfordulónk van a párommal, és ez az én ajándékom neki. Korábban minden hónapban adtunk egymásnak valami apróságot, de egy idő után "leszoktunk" róla, ami azt hiszem, nem is baj, mert mostanában alkalom se kell ahhoz, hogy meglepjük egymást.

Nagyon szeretem Kowalsky-ékat, sokszor erőt merítek a számaikból. Az ajándék című pl.
nagyon igaz, sokszor emlékeztetnem kell magam rá, hogy:

"Nem keresem a holnapot, én így is jól vagyok,
Élvezem, hogy veled vagyok!
Pont elég, amit ma megkapok, már ez is
ajándék és mindennap kibontom!"

A lap:



Belülről:



Részlet:


Felhasználtam:

Kartonok: Lidl,
Mintás papírok: Rayher-Red and Green Dots, Martha Stein Meyer designed paper,
Sassafrass Lass-Vintage Yummi-Remember me, American Crafts Merrymint papírkollekcióból maradék pöttyös papír, Daisy D's rózsás papír
Egyéb: Rayheres miltonkapcsok

Köszönöm, hogy itt jártál!

3 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon vidám, és mesés lett :) Nagyon aranyos! Bizti örül neki a párod! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes lap. Kiváncsivá tettél ezzel a könyvvel, mert imádom az ilyen rajzocskákat.Ki írta?
    Rajzolj belőle még!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos lap, a tündéreket imádom!!

    Köszi, hogy részt veszel a kihíváson!

    VálaszTörlés