2010. január 23., szombat

High Hopes

Én és az újévi fogadalmak kihívására készítettem oldalt. Még épp időben.
Nem szoktam fogadalmakat tenni, most is egy vágyam került a fekete "borítékba".
Mutatom is, mit alkottam.

Felhasznált anyagok:

kartonok: Lidl, mintás papír: Daisy D's
Miltonkapcsok, csipke, gombok, Opitec lepkés lyukasztó,
hímzőfonal, sk horgolt virág, Tim Holtz Journaling tickets,
és Franci készletéből használtam két címkét, amire a High Hopes
felirat került Jane Austen betűtípussal.

A horgolt virágnak hamarosan feltöltöm a leírását, mert többetek érdeklődött iránta.
Köszönöm, hogy itt jártál!

3 megjegyzés:

  1. Szia Viki!
    Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Hát ide is ideírom, hogy nagyon nagyon tetszik! Olyan igazán romantikus, de nem a szerelmesromantikusra gondolok, hanem az irányzatra :) És olyan nagyon nagyon lett!

    VálaszTörlés
  3. és még kíváncsi lennék a kedvenc filmjeidre is :-)

    VálaszTörlés