2010. január 17., vasárnap

Movies

Anett hívott játékra, amit ezúton is köszönök! Olyan jókat mosolyogtam, ahogy az eddigieket olvastam, szinte mindenki úgy kezdte, hogy "hú, ez nehéz" és csatlakozom, tényleg nehéz a top 5-töt kiválasztani!

Ház a tónál Nagyon tetszett az idősíkok variálása, ez volt az első ilyen jellegű film, amit láttam.
Büszkeség és balítélet A kor, a hangulata, az alakítások.
Holt költők társasága A mondanivalója.
És hogy ne csak ez oldal legyen, frissebbek:
Másnaposok Nagyon sokat nevettünk rajta, ez nálam ritka!!
Alkonyat Azt hiszem ez az egyetlen film, ami elsőre annyira megfogott, hogy kétszer néztem meg egy nap!

+1 Minden évben megnézzük a Reszkessetek betörőket és még mindig tudunk nevetni rajta :)

Kíváncsi lennék, mik a kedvencei Sabee-nak, Atyusnak és Giginek!!

2 megjegyzés:

  1. Hű, köszönöm, hogy rám is gondoltál :) a Ház a tónál nekem is nagy kedvencem :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Másnaposok nagyon tetszett, rég nevettem ennyit egy filmen.

    VálaszTörlés