2011. január 31., hétfő

2011 Napló - Marci

Január utolsó oldalaként hoztam a mait, aminek a témája Marci, a kiscicám. Eredetileg azt akartam oldalba foglalni, amikor becsempésztük (és a szobában járőrözött mindent körbejárva); ám a képeket nézegetve találkoztam olyanokkal is, amikor még csak pár hetes volt. El se hittem, hogy így megnőtt! Na, hát ez adta az oldal alapját.

A Creative Scrappers #119 vázlatát használtam fel.



És az oldalam:



A komment: "Amikor Marci hozzánk került nagyapától, elfért a tenyerünkben. Azóta igazi kis kandúrrá cseperedett!"
Nem vagyok teljesen elégedett a végeredménnyel, de mentségemre legyen, hogy egy nagyobb dolgon munkálkodtam, amiről hamarosan írok majd.
Köszönöm, hogy itt jártál!

4 megjegyzés:

  1. Hát nekem pedig teszik! Nagyon :) Édes az a cicus!

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg tetszik Viki!és kész! Tessék nyugtázni. :-))))))))))))))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon jó lett!!! Jó az elrendezése, a papírok, a kör, a virág... Nem értem, miért vagy elégedetlen!

    VálaszTörlés
  4. Drága Viki! Van egy díjam a számodra, ha ráérsz kukkants be hozzám :)

    VálaszTörlés