2011. január 17., hétfő

Bliss

Igyekszem aktívabban alkotni és a blogon is nyomát hagyni, így mára a januári oldalamat tartogattam. Ezúttal is izgalmas feladatot kaptunk, annyira tetszik, hogy alig várom a következő feltételeket :)
Az oldalunknál a következő szempontokat kellett figyelembe venni:

1. Keress egy olyan január eleji, december végi képet, ami úgy érzed, jellemezni fogja az elkövetkezendő időszakodat.
2. Legyen rajta fehér, ami a telet szimbolizálja
3. És legyen valami kockás. :)

íme az oldalam:



Nem akartam semmi fogadalmat tenni, csupán röviden összefoglalni, ami az elmúlt időszakomat leginkább jellemzi. Erre az angol "bliss" (boldogság) kifejezés a legtalálóbb. Sokan mondták mostanában, hogy ki vagyok virulva, sugárzik az arcom és ehhez hasonlókat és azt hiszem, tudom is az okát. Mióta dolgozok, úgy érzem egyenesbe jöttem. Szóval jól érzem magam, és remélem, hogy ezt mások is észreveszik rajtam.

Az oldalamhoz felhasználtam:

papírok: American Craft zöld karton, Bo Bunny papírok
virágok, levelek: Prima
bélyegzők és tinta: kacskaringók , kapcsos bélyegző, Tim Holtz Distresser Ink Walnut Stain
egyéb: csipke, Viva Decor gyöngytoll, pillangók lyukasztva Tim Holtz kommentkártyákból

4 megjegyzés:

  1. Jaj de tetszik Viki! Örülök a boldogságodnak! Szuperek ezek a pecsétek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon szép lett! Az egész oldalad olyan "boldog", tiszta, üde!

    VálaszTörlés
  3. Nekem az a szo jutott eszembe elsore, hogy hamvas. Gyonyoru oldal es nagyon szep vagy a foton :)

    VálaszTörlés
  4. Kukkants be hozzam, var Rad egy kis meglepi :)

    VálaszTörlés