2011. május 21., szombat

Lift Csavarral - Kandúrbandik

A scrapbook.hu-n lévő kihívások közül a "Lift Csavarral" volt a második, amire jelentkeztem. A kis sorsoló, Gergő egy nagyon izgalmas oldalt választott nekem, Kolibri (Noémi) Csajok oldalát.



A liftem:



Számomra nagyon kedves képeket gyűjtöttem össze. Ilyen kedves, hízelgős cicánk van, és a két kandúr (bár most már csak ex-kandúr...) nagyon jól megérti egymást.
Felhasználtam:
Papírok: Bo Bunny - Tis the Season, a Gift of Love, fehér karton (Rayher), Yabo kraft karton
Betűmatrica: American Crafts "Jewelry Box"
Egyéb: miltonkapocs (Wild Asparagus), 3 D ragasztókocka, szalag (Wild Asparagus), fekete tűfilc, Veka freebie-je (Vidámság felirat), kacskaringók bélyegző (Rayher)
Tinta: Tim Holtz - Walnut Stain

Pár részlet:





Köszönöm, hogy itt jártál! Kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése