2011. május 29., vasárnap

You & Me - Scrap chat

A tegnapi scrap chat alkalmából megszületett az első (!!!) 30x30 - as oldalam.
Linsey volt az est házigazdája, és nagyon klassz instrukciókkal látott el minket, nagyon élveztem az alkotást!
A chat témája a barátság volt; én egy régi képet vettem elő, ami barátnőmről, Juliról és rólam készült 2002 júliusában Balatonedericsben. Sok - sok év után fogunk újra találkozni és ezzel a képpel szeretném meglepni. Kíváncsi vagyok, emlékszik-e még rá!? Én igencsak rácsodálkoztam, mikor rábukkantam! Íme az oldal:



Nagyon jól jött, hogy mindenféle maradék papírt fel tudtam használni a csíkokhoz.
De azért zömében a Basic Grey-Lemonade kollekciójával dolgoztam.

Felhasznált anyagok:
Papírok: BG - Lemonade, Bo Bunny - Tis the Season és maradék papírok, barna karton
Egyéb: mini miltonkapcsok (Rayher), Tim Holtz kommentkártya, BG kaparósmatrica, kenderzsineg, betűmatricák (AC,BG és My Mind's Eye - Wild Asparagus), szalag (Rayher), lepkés mintalyukasztó (Opitec).

Részletek:
Imádtam ezt a virágot készíteni!


Mókus a sarokban:


Biztos nem ez lesz az utolsó 30 x 30 - as! :)
itt lehet jelentkezni a PIF-emre! Nem kell meghírdetned, nem kell, hogy blogod legyen, a felhívásra bárki jöhet! Csak hagyj egy üzenetet az ajándékért!
További kellemes hétvégét!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és kedves ajándék! Biztos örülni fog neki! Tetszik a mókuskád! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Viki az első 30x30-as hagyományos oldaladhoz!Nagyon szép ajándék lesz!!!!! Nagy mérföldkő ez nekünk! Veled örülök! Eddig nekem is csak 3 van :)

    VálaszTörlés
  3. Hi Viki!! Thank's for your visit on my blog and your sweet words!!
    I really like your page and the color you used!!
    :)

    VálaszTörlés