2010. július 4., vasárnap

21 + X

Félidőben vagyunk a 21+ x kihíváson. Hogy szó szerint "kihívásról" van szó, mi sem bizonyítja jobban, hogy ki kellett tűznünk egy célt, s 21 napon keresztül minden nap foglalkozunk ennek elérésével! A mondás szerint 21 nap szükséges hozzá, hogy egy új szokás beépüljön a mindennapi életünkbe; az x pedig arra utal, hogy remélhetőleg, a 21 nap után sem hagyjuk abba a lépéseket célunk felé. Esetemben az x szigorúan véve + 10 nap, de biztos vagyok benne, hogy nem itt lesz a vége! Az én célom a súlycsökkentés, s a módszer, amit választottam Rubint Réka Alakreform programja. Égi jel volt, hogy már nagyon régen elfogyott ez a magazin, ám épp most újra kapható, ráadásul nyári áron! A 11. napon járok, ebből 3 nap (köztük a mai nap is) pihenőnap, de a többit szigorúan végigedzettem, első nap 20, majd 40 és 60 perceket. Bevallom, az első napokban el sem tudtam képzelni, hogy képes leszek két 20 perces blokkot végigtornázni. Az étrend is teljesen tartható.
A kihívásra csak egy füzetet kellett választanunk, s naponta tartalommal megtölteni, ez akár egy mondat, kép, de akár egy alkotás is lehet. Én maradtam az egyszerűségnél. Épp ilyen noteszt találtam, tehát nem önkritika, de szerintem jópofa! :)

Az első oldalt is megmutatom:

Semmi extra, tulajdonképpen minden nap a napi étrend, érzések, gondolatok, címkék és a napi feladatok kerülnek bele. A többi kicsit személyes, ezért nem mutatom itt, de azért remélem, sikerült kielégíteni a kíváncsiságotokat!
A héten még biztos jövök egy-két bejegyzéssel, hiszen szerdán indul Timcsoca újabb tanfolyama!
Már nagyon várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése