2010. július 10., szombat

Tanfolyam és borító

Ahogy említettem korábban, ismét indult egy online tanfolyam amelyet Timcsoca tart, s melyre én is jelentkeztem. Ez a harmadik tanfolyam, amin részt veszek, és sose csalódtam eddig!
A mostani egészen különleges, hiszen esküvői albumot készítünk. S habár még nincsenek képek, amivel életet adhatnék az albumnak, biztos vagyok benne, hogy egyszer nagyon boldog leszek, hogy belevágtam.
Ez alkalommal a tempó is szuper, hiszen háromnaponta kerülnek fel a leckék, igazán tartható :)

Most először használtam gyöngytollat és hát mit mondjak? Odáig vagyok érte!!
Voltak aggályaim, mert korábban vettem hobbiboltban un. jewellery pen-t és az szörnyen maszatolós volt, még véletlenül se lehetett gyöngyöket formálni vele, de ez szuper, csak úgy "potyognak" ki belőle a kis gömbök :)

De jó, de jó alkotni!!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szép lett, Viki! A gyöngytollal hasonlóképen éreztem. Én is használtam már, de közel sem ezt a minőséget, pedig nem volt olcsó, amit vettem. Akartam is írni a fórumon, de elfelejtettem. Biztosan használjuk még, de ezt egyszerűen öröm, mert nagyon szép lesz a végeredmény!
    Örülök, hogy belevágtam én is, bár még nekem sincsenek képeim. Tavaly ment férjhez a barátnőm, de jó ajándék lett volna neki akkor. :)

    VálaszTörlés