2010. július 11., vasárnap

Esküvői album 1. oldal

Már tegnap elkészültem az első oldallal is, nagyon bele lehet ám merülni :) Miközben készítem, annyira hangulatba jövök! Megértem, hogy azok, akik már férjnél vannak, újra átélik életük nagy napját alkotás közben. Íme az oldal:

A női alakos részre kell kerülnie egy idézetnek, (például, ami az esküvői meghívón volt), semmiképp sem akartam végleges megoldást, noha elgondolkodtam, hogyha már felragasztom, nehéz lesz rá írni. Szerencsémre Zsófinak támadt egy ötlete, a fóliára nyomtatás, ami szerintem annyira praktikus, hogy sorozatgyártásba kezd a csapat :D
Közel állnak hozzám ezek a romantikus oldalak, olyan jó ránézni!


Végezetül szeretnék veletek megosztani egy kis idézetet Müller Péter Örömkönyvéből, szerintem olyan szép:

"(...) és amikor eljegyezted a te szerelmes másik feledet, úgy nevezted, hogy 'menyasszony'. Tudod, miért? Mert mi itt a szellemi világban azt látjuk, hogy nem most találkoztatok először!
Ismeritek egymást a mennyből. Ott veszítettétek el egymást, a mennyben, s most újra itt vagytok, együtt! Sok asszony van a világon, de ez az egyetlen, akit a 'mennyből' ismersz, s ő, a menyasszonyod lesz a 'menyegző' után a te feleséged."

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Kíváncsian várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Olyan nagyon szép lett! A borítód is, és az első oldal is. Látom Te is nagyon élvezed! Én is várom már a következőt nagyon!!
    Jó lett a kis kuckód így átalakítva. Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés